Schoolkinderen onderhouden monument Brummen
- 1 mei 2017
- LokaalGelderland
BRUMMEN - Maandag hebben een 6-tal kinderen uit groep 8 van Kindcentrum Het P@rk het monument schoongemaakt.
Dit monument bij het gemeentehuis is geadopteerd door het Kindcentrum en wordt ieder jaar voor 4 mei schoongemaakt. Het monument ziet er dan voor de dodenherdenking op 4 mei netjes uit. De kinderen zijn in deze periode op school al veel bezig met het onderwerp de Tweede Wereldoorlog.
Op deze publicatie rust copyright.
