Schoolkinderen onderhouden monument Brummen

Schoolkinderen onderhouden monument Brummen

Maandag hebben een 6-tal kinderen uit groep 8 van Kindcentrum Het P@rk het monument schoongemaakt.

Dit monument bij het gemeentehuis is geadopteerd door het Kindcentrum en wordt ieder jaar voor 4 mei schoongemaakt. Het monument ziet er dan voor de dodenherdenking op 4 mei netjes uit. De kinderen zijn in deze periode op school al veel bezig met het onderwerp de Tweede Wereldoorlog.

Op deze publicatie rust copyright.