Warnsvelders krijgen al weken de Albert Heijn-folder niet, maar waarom?

Warnsvelders krijgen al weken de Albert Heijn-folder niet, maar waarom?

Het druppelt klachten binnen van inwoners van Warnsveld, maar ook andere plaatsen, die de reclamefolder van de Albert Heijn niet meer krijgen. Hoewel sommiggen hem toch niet willen, missen anderen hem wel. Inwoners van Warnsveld leggen een link met de verbouwing, waardoor de plaatselijke vestiging bijna twee weken dicht was, maar er is geen verband.

Dat zegt supermarktmanager Mark Bakker. "Dit verband is er niet. In een veel eerder stadium heeft Albert Heijn landelijk besloten de bezorging van de folder niet meer via de PostNL te organiseren", legt hij uit. De bezorging gaat nu via Axender. "Het probleem is bij mij bekend en zoals u kunt invullen natuurlijk niet alleen in Warnsveld."

Doorverwijzing

Een Warnsvelder stuurde de redactie een conversatie door met de landelijke klantenservice. De inwoner werd na het doen van haar beklag telkens maar doorgestuurd naar Axender, terwijl het toch echt om de folder van de supermarktketen gaat. "Wij maken uiteraard wel een melding bij Axender als wij vanuit onze klanten veel meldingen ontvangen dat de folder niet goed wordt bezorgd. Dit doen we echter niet per individuele melding. Maar we gaan er dus zeker achteraan." schrijft de helpdeskmedewerker.

Een verband met de sluiting van een krappe twee weken is er dus niet. Totdat de bezorger de problemen heeft opgelost moeten veel inwoners het zonder folder doen. "Natuurlijk heb ik als supermarkt manager dit aanhangig gemaakt bij Albert Heijn en er is mij verzekerd dat er op de achtergrond echt alles aan gedaan word om dit op te lossen. Laat ik voorop stellen dat ook ik het enorm vervelend vind."

Reageren? Mail de redactie via [email protected].
Op deze publicatie rust copyright.