Fiets gestolen bij treinstation Brummen

Fiets gestolen bij treinstation Brummen

Bij het treinstation in Brummen is vorig weekend een fiets gestolen. Dat gebeurde tussen vrijdag 19.00 uur en de volgende dag 15.00 uur.

Het gaat om een damesfiets van het merk Gazelle, type Miss Grace 3V. De eigenaar van de fiets had een kettingslot gebruikt om de fiets vast te zetten aan het fietsenrek.

De dieven hadden daar geen boodschap aan en hebben de fiets alsnog gestolen. De politie zoekt getuigen.

Op deze publicatie rust copyright.