Laptops gestolen bij inbraak bij Brummense instelling

Laptops gestolen bij inbraak bij Brummense instelling

Bij een inbraak bij een instelling aan het Radeland in Brummen zijn twee laptops gestolen. Dat meldt de politie.

De inbraak vond plaats tussen vrijdag 25 oktober 16.00 uur en de volgende ochtend 05.50 uur. Naast de twee laptops die werden buitgemaakt werd er ook een kluis gestolen. De inhoud daarvan is niet bekend gemaakt.

De politie zoekt getuigen. Informatie doorgeven kan via 0900-8844.

Op deze publicatie rust copyright.