Gewapende beroving Brummen ging om telefoon

Gewapende beroving Brummen ging om telefoon

De dader die een gewapende beroving pleegde in Brummen, woensdag 12 juni, had het voorzien op een telefoon. Dat meldt de politie. 

Het incident gebeurde in de avonduren. Een jongeman werd het slachtoffer van de beroving. Hij had zijn telefoon te koop aangeboden, waarna hij met de zogenaamde koper afsprak op het station. Op het moment dat de verkoper de telefoon aan de “koper” liet zien  griste hij die uit de handen van de verkoper en rende hard weg. De verkoper rende nog achter de dader aan maar werd met een taser bedreigd.

De jongen raakte de dader kwijt. De recherche heeft de zaak in onderzoek. Getuigen kunnen zich melden via 0900-8844.

 

Op deze publicatie rust copyright.