Brummenaar zet interieur op straat
- 30 oktober 2016
- LokaalGelderland
BRUMMEN - Een Brummenaar heeft het gehad met zijn spulletjes. En besloot deze weg te doen. Echter bracht hij ze niet naar de stortplaatst maar dumpte ze in park 't Goor in Brummen. Wie zijn rieten stoelen, kleed, fiets, koekenpan, skeelers en nog wat andere troep daar achter heeft gelaten is niet bekend. Waarschijnlijk hoopt hij of zij dat de gemeente het opruimt.
Op deze publicatie rust copyright.
