Opnieuw een bedrijfsbus opengebroken in Eerbeek

Opnieuw een bedrijfsbus opengebroken in Eerbeek

Tussen donderdag 21 maart 17:00  uur en maandag 25 maart 2019 12:00 uur is er aan de Handelstraat te Eerbeek een diefstal uit een bedrijfsbus gepleegd. De politie zoekt getuigen

De bus stond geparkeerd in een parkeerhaven in de kleine straat tussen de Handelstraat en de Brahmsstraat te Eerbeek. Het betrof een witte fiat Doblo. Uit de bus is een hoeveelheid gereedschap gestolen.

Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt in het Brummense dorp. Geregeld worden er bedrijfsbussen opengebroken, waarna het gereedschap meegenomen wordt. 

Op deze publicatie rust copyright.