324 euro aan statiegeld in Brummense tuin
- 4 september 2016
- LokaalGelderland
BRUMMEN - Meer dan 3 duizend lege bierflesjes. Dat is heel wat statiegeld! Wouter en Michelle Haberink troffen deze aan in hun achtertuin.
Een groep vrienden heeft deze actie in touw gezet omdat het Brummense stel pas getrouwd is. Binnen de vriendengroep begint het op een gewoonte te lijken om iets met lege bierflesjes te doen. Eerder werd er al bij andere een boog gemaakt.
Om precies te zijn ligt er 324 euro aan statiegeld in de tuin.
Op deze publicatie rust copyright.
