Fietsbrug van een half miljoen over N348

Fietsbrug van een half miljoen over N348

BRUMMEN - Een half miljoen euro. Dat bedrag wordt door de gemeente Brummen gebruikt om een brug aan te leggen over de N348. 

De reden dat de brug er komt is om mensen, die vanaf de veerpont komen, op een makkelijke manier naar het centrum van Brummen te brengen. Op dit moment moeten mensen nog een stuk om fietsen en kan het voor toeristen verwarrend werken.  

De gemeente Brummen laat weten dat aanwonende direct betrokken worden bij het project. 

Op deze publicatie rust copyright.