Duo sluipt in bij bejaardenwoning Brummen
- 2 september 2016
- Jelle Seubring
BRUMMEN - Er heeft een insluiping plaatsgevonden in een bejaardenwoning aan de Molenhorst in Brummen. Dit gebeurde vrijdagmiddag omstreeks 13.00 uur.
De bewoonster van de woning werd afgeleid, terwijl een andere man vervolgens via de andere kant van de woning naar binnen ging. Het zou gaan om een Nederlandse man van ongeveer 40 á 50 jaar oud. Hij had een stevig postuur, donkerblond haar wat volgens de politie ‘geschoren maar niet kort’ was. Daarnaast droeg hij een rode pullover.
De politie roept iedereen die informatie heeft zich te melden. Dit kan via 0900-8844 of via de Facebookpagina van Politie Brummen.
Op deze publicatie rust copyright.
