Centrum Brummen week afgesloten

Centrum Brummen week afgesloten

BRUMMEN - Vanaf 30 Augustus wordt de Arnhemsestraat in Brummen afgesloten. Het gedeelte vanaf het Marktplein tot de Gravenstraat wordt opnieuw bestraat vanwege verzakkingen. De gemeente laat weten dat de rijbaan opengebroken wordt. De stoep blijft wel toegankelijk, dus alle bedrijven aan die adressen zullen te voet bereikt moeten worden. De wegen zijn 2 September weer begaanbaar. 

Op deze publicatie rust copyright.