Sloop Brummense basisschool begonnen

Sloop Brummense basisschool begonnen

De sloop van de Oecumenische basisschool in Brummen is begonnen. Het schoolgebouw verdwijnt, en over een tijdje is het een leeg grasveld. 

Het slopen van de school is uitgesteld doordat jongeren dingen in de school aan het vernielen waren. Eerder was door de politie al aangeraden om het gebouw eerder te sloten. 

 

 

Lees ook: 

 

Op deze publicatie rust copyright.