Nieuwe shirtsponsor voor De Graafschap

Nieuwe shirtsponsor voor De Graafschap

De Graafschap heeft donderdagmiddag in stadion de Vijverberg de nieuwe hoofdsponsor gepresenteerd. Het Doetinchemse bedrijf Flexfactory staat het komende seizoen op de borst van het blauw-witte shirt van de Superboeren.

"Wij maken maximaal gebruik van de mogelijkheden die een club als De Graafschap biedt", aldus Ronald Hilberdink, operationeel directeur bij uitzendbureau Flexfactory. Het bedrijf is de overkoepelende organisatie achter de merken Fides, Match4u en voormalig shirtsponsor Seesing Personeel. "We hebben gemerkt dat Seesing ontzettend veel voordeel ervan heeft gehad|, vertelt Hilberdink. "De naamsbekendheid is enorm vergroot, dus we hebben nu gemeend dat we nog een keer van de exposure van De Graafschap gebruik willen maken."

Namens de Doetinchemse voetbalclub laat commercieel directeur Martine Zuil weten tevreden te zijn met de sponsorbijdragen voor dit seizoen. "Ondanks het tamelijk slechte seizoen is ongeveer negentig procent van onze sponsoren ons trouw gebleven", aldus Zuil. Ze merkt wel dat sponsoren in het tweede Jupiler League-seizoen minder stoelen afnemen: "Je ziet dat de bedragen iets naar beneden zijn gegaan, maar ze zijn bijna allemaal binnenboord gebleven, daarmee is onze sponsoromzet aardig op niveau gebleven."

Reageren? Mail de redactie via [email protected].
Op deze publicatie rust copyright.