Het wordt kouder en een stuk natter
Foto ter illustratie.

Het wordt kouder en een stuk natter

Het wordt nat de komende dagen! Met name woensdag is het verstandiger om binnen te blijven, gezien er liters water uit de lucht komen vallen.


Naast de vele neerslag wordt het ook kouder. Vanaf vandaag is het zo’n 20 graden, een temperatuur die nog wel even aanblijft. Donderdag wordt het wel droog, en is dus waarschijnlijk de mooiste dag van de week. Vrijdag gaat het namelijk gewoon weer regenen.

Nat wordt het woensdag zeker. De voorspellingen zin dat er zo'n 20 tot 30 millimeter gaat vallen. Dat is ongeveer drie emmers water per vierkante meter. 

 

 

Lees ook: Extreme regenval in Brummen: er viel in korte tijd 32 milimeter

Op deze publicatie rust copyright.