Eerste Energietafel Brummen over energieneutraal wonen

Eerste Energietafel Brummen over energieneutraal wonen

Op woensdagavond 21 juni vindt de eerste Energietafel Brummen plaats. Het thema van deze tafel is energieneutraal wonen. Vanaf 19.00 uur staat de koffie klaar en vanaf 19.15 uur start het programma. Drie lokale ondernemers en/of adviseurs laten in een korte pitch zien wat de mogelijkheden zijn om woningen te verduurzamen en hoe dat gefinancierd kan worden. In het gesprek daarna gaan de deelnemers met elkaar op zoek naar concrete kansen en mogelijkheden voor energieneutraal wonen in de gemeente Brummen.

De Energietafel Brummen is een gesprekstafel die mensen bij elkaar brengt rond een bepaald thema van de energietransitie. Doel is kennisdeling, uitwisseling van best practices, initiatieven verbinden en versterken en het aanjagen van nieuwe initiatieven op het gebied van duurzame energie binnen de gemeente Brummen. De Energietafel Brummen is een samenwerking tussen de gemeente Brummen en de lokale energiecoöperatie BrummenEnergie. 

Aanmelden
Deelname aan de Energietafel Brummen is gratis. Iedereen die geïnteresseerd is in het thema energieneutraal wonen is van harte welkom om de tafel op 21 juni bij te wonen. Meld u wel graag even aan op www.brummenenergie.nl/energietafel. 

 

Op deze publicatie rust copyright.