Brummense kledingwinkel verft gevel rood-wit voor Feyenoord
- 17 mei 2017
- LokaalGelderland
BRUMMEN - Liefde voor hun club hebben ze zeker! En van alle Brummense Feyenoord-supporters krijgen ze ook veel lof. De kledingwinkel ‘Paul Hurenkamp’ in Brummen heeft hun voorgevel rood-wit geschilderd na het winnen van de landstitel voor Feyenoord.
Hurenkamp geeft aan dat het idee zomaar ontstond: “Het was een spontane ingeving als Feyenoorder maar ook als ondernemer in hart en nieren.”
Na het bedenken van zoiets moet het natuurlijk ook uitgevoerd worden. Dat was voor hem geen probleem: “Ik hou van marketing en leg al mijn creativiteit erin. Maar ook pure euforie, blijdschap en enthousiasme. Het zit in mijn hart en wil graag al mijn klanten laten genieten en profiteren van dit succes. Geen woorden maar daden” zegt hij trots.
Op deze publicatie rust copyright.
