Gemeentewagentje op z'n kant na ongeval Brummen
- 3 mei 2017
- LokaalGelderland
BRUMMEN - In Brummen is woensdagochtend een gemeentewagentje op z’n kant geraakt. De bestuurder is hierbij gewond geraakt.
De hulpdiensten kregen einde van de ochtend de melding van het ongeval op de Cortenoeverseweg. Vermoedelijk is het gekomen door een voorrangsfout.
De gemeentemedewerker is meegenomen naar het ziekenhuis voor controle. Beide auto’s die betrokken zijn hebben zware schade opgelopen.
Op deze publicatie rust copyright.
