Ongeluk Eerbeekseweg Brummen
- 12 juni 2016
- Jelle Seubring
BRUMMEN - Zondagavond vond er aan de Eerbeekseweg in Brummen een aanrijding plaats. Deze auto sloeg, na een stuurcorrectie, met ongeveer 80 km/h over de kop, raakte een boom en belandde in een droge sloot.
Alle inzittenden droegen hun autogordel. Hierdoor was er bij 1 inzittende slechts spake van licht letsel waarvoor zij ter controle werd overgebracht naar het ziekenhuis. De andere twee inzittenden kwamen er zonder kleerscheuren vanaf. "Als je de foto's ziet, weet je weer waarom je je gordel altijd draagt. Toch?" zegt de Politie Brummen op Facebook.
Begin December vond er aan de Eerbeekseweg ook een ongeluk plaats. Deze was met dodelijke afloop.
Op deze publicatie rust copyright.
