Vat met zuur gedumpt in Brummense sloot
- 7 maart 2017
- LokaalGelderland
BRUMMEN - In Brummen heeft een onbekende een vat met zuur gedumpt in een sloot. De brandweer kreeg hier dinsdagochtend melding van.
Een vat met zuur als inhoud werd gedumpt in een slootje aan de Knoevenoordstraat in het dorp. De brandweer heeft het gecontroleerd en veilig gesteld. Specialisten gaan het opruimen.
Op deze publicatie rust copyright.
