Bewoners moesten huis verlaten door gaslek
Liander moest het lek herstellen.

Bewoners moesten huis verlaten door gaslek

Aan de Thorbeckestraat in Brummen was maandagmiddag een gaslek. Dit constateerde de brandweer. 

De bewoners moesten hun huis verlaten, en netwerkbeheer Liander heeft het lek herstelt. De gaslucht was goed te ruiken in de straat. Hoe het lek heeft kunnen ontstaan is onbekend. 

Op deze publicatie rust copyright.