Bewoners moesten huis verlaten door gaslek
- 27 februari 2017
- LokaalGelderland
BRUMMEN - Aan de Thorbeckestraat in Brummen was maandagmiddag een gaslek. Dit constateerde de brandweer.
De bewoners moesten hun huis verlaten, en netwerkbeheer Liander heeft het lek herstelt. De gaslucht was goed te ruiken in de straat. Hoe het lek heeft kunnen ontstaan is onbekend.
Op deze publicatie rust copyright.
