Koikarpers gestolen in Eerbeek

Koikarpers gestolen in Eerbeek

EERBEEK - Afgelopen week zijn er in Eerbeek meerdere koikarpers gestolen. Dit meldt Politie Brummen op Facebook.

Het zou gaan om meerdere waardevolle koikarpers, met een grootte die verschilt tussen de 75 en 100 centimeter. Ze zijn afkomstig uit een vijver aan de Ruigenbosweg in Eerbeek, en zijn daar vermoedelijk op woensdag of donderdag gestolen.

De politie vraagt om tips, indien u meer informatie heeft kunt contact opnemen met de politie via 0900-8844.

Op deze publicatie rust copyright.