Brummenaar (10) begint loterij voor WNF en maakt winnaars bekend op Qmusic
- 24 december 2016
- LokaalGelderland
BRUMMEN - Hij is tien jaar, en heeft zijn eigen loterij op poten gezet. Genaamd ‘De Grote Lukas Loterij’. Dit deed de 10-jarige Lukas Savíc uit Brummen voor het Wereld Natuur Fonds.
De jonge Brummenaar verkocht samen met zijn klas 500 loten. De kosten waren 1 euro per stuk. In de studio van radiozender Qmusic trok hij de winnaars. Ochtendjocks Mattie en Wietze hadden hem uitgenodigd voor de verloting. Zijn hele klas ging mee naar de studio in Amsterdam.
In totaal heeft Lukas 464 euro verdiend voor het WNF.
Op deze publicatie rust copyright.
