Inbreker vertrekt zonder buit in Brummen

Inbreker vertrekt zonder buit in Brummen

BRUMMEN - Op 18 december tussen 15:30 uur en 18:30 uur is er een inbraak gepleegd aan de Veldkantweg in Eerbeek. Men heeft aan de achterzijde van de woning een zogeheten bovenlichtje opengebroken om binnen te komen. Er is  geen buit gemaakt.

En op dinsdag 20 december tussen 12:00 uur en 21:00 uur is er een inbraak gepleegd aan de Buizerdstraat te Brummen. Hierbij is een kantelraam opengebroken op de eerste verdieping. Ook bij deze inbraak is geen buit gemaakt.

Op deze publicatie rust copyright.