Inbraak in Brummen, bewoners waren thuis

Inbraak in Brummen, bewoners waren thuis

BRUMMEN - De politie is op zoek naar getuigen van een inbraak. Woensdag tussen 13.00 uur en 23.15 uur hebben inbrekers hun slag geslagen aan de Primulastraat in het Brummen. 

Via het platte dak zijn zij een uitbouw opgeklommen en hebben een raam open gebroken. De bewoners waren op dat moment thuis, maar zijn de inbrekers niet tegen het lijf gelopen. Wat de daders meegenomen hebben is onbekend. 

Getuigen kunnen zich melden via 0900-8844. 

Op deze publicatie rust copyright.