Brandweer rukt uit door fout in systeem Kasteel Engelenburg
De brandweer tijdens de melding van Zaterdagavond.

Brandweer rukt uit door fout in systeem Kasteel Engelenburg

BRUMMEN - Bij Kasteel Groot Engelenburg kwam zondagavond een melding van brand. En dit gebeurt geregeld volgens een medewerker.

Door een fout in het systeem moet de brandweer uitrukken, terwijl er niets aan de hand is. “Dit gebeurt vaker, hoe het precies kan zou ik niet weten” aldus de baliemedewerker die zaterdagavond dienst had. 

Kasteel Engelenburg is een hotel met een groot landgoed er omheen. Veel golfers komen er om een balletje te tikken en het hotel trekt relatief veel gasten. 

Op deze publicatie rust copyright.