Bouwwerkzaamheden veroorzaken gaslek in Brummen
- 16 november 2016
- LokaalGelderland
BRUMMEN - De brandweer heeft woensdagochtend uit moeten rukken voor een gaslek. Het lek ontstond door werkzaamheden aan de Bongerd in Brummen.
Op het terrein wordt momenteel gebouwd. De politie en brandweer hebben de omgeving afgezet zodat beheerder Liander het lek kon dichten.
Op deze publicatie rust copyright.
