Bouwwerkzaamheden veroorzaken gaslek in Brummen

Bouwwerkzaamheden veroorzaken gaslek in Brummen

BRUMMEN - De brandweer heeft woensdagochtend uit moeten rukken voor een gaslek. Het lek ontstond door werkzaamheden aan de Bongerd in Brummen.

Op het terrein wordt momenteel gebouwd. De politie en brandweer hebben de omgeving afgezet zodat beheerder Liander het lek kon dichten.

Op deze publicatie rust copyright.