Fort Bronsbergen in opspraak door rare reacties op social media

  • Onprofessionaliteit 2.0
  • 18 juli 2018 - 07:10
  • Laatste update: 18 juli 2018 - 13:01

ZUTPHEN - Kritiek krijgen is natuurlijk vervelend. Wanneer je (opbouwende) feedback krijgt van je klanten kun je maar één ding doen, er vriendelijk op reageren. Echter snappen ze dat bij Fort Bronsbergen in Zutphen niet helemaal. 

De website 'The Best Social Media' post artikelen over opmerkelijke dingen op Social Media. Dinsdag werd het Zutphense restaurant lijdend voorwerp. Zowel via de pagina van het restaurant als via het persoonlijke account van bedrijfsleider Mark Schiphorst wordt raar gereageerd op recensies. 

Kritiek

Zo post Jurre het volgende: "De zoete misleiding. Totaal buiten de verwachting. Geen brunch, maar voornamelijk warme gerechten en wat salades. Eigenaar is niet gediend van enige feedback en geeft bespottelijke kinderachtige reacties. Wat een amateuristisch gebeuren!" Daar wordt op gereageerd met het account van het restaurant. "He prutser ga lekker ergens anders heen met je vriendinnetje." 

"Hard werkende mensen onn line te kakken zetten die zich dag en nacht kapot werken"
Mark Schiphorst op Facebook

Op een andere recensie laat de bedrijfsleider weten niet tegen kritiek te kunnen. "Snotneus", reageert hij. En daarna (inclusief taalfouten): "Hard werkende mensen onn line te kakken zetten die zich dag en nacht kapot werken Ga je schamen met je ongefundeerde commentaar" 

Slecht

Op Facebook wordt verbaasd gereageerd op de reacties. "Grappig om te zien hoe slecht sommige ondernemers met social media omgaan. Zal de leeftijd wel zijn, helaas is je gedrag vergelijkbaar met die van een puber. Succes met je onderneming", wordt gereageerd. "En mensen maar denken dat social media management een nepbaan is lol", reageert Bo. Melis spant de kroon met zijn reactie: "Intens geschrokken van de reacties van de eigenaar op normaal geschreven recensies. Als hij zo labiel is, zou ik mensen afraden hier nog naar toe te gaan."

Schiphorst is niet bereikbaar voor commentaar. Hij heeft echter wel een reactie op Facebook geplaatst: "Ik wil mijn excuus aan bieden voor de slechte reactie die ik heb gegeven na commentaar van twee gasten van ons!! Niet slim en ondoordacht", schrijft hij. 

Een greep uit de reacties van Fort Bronsbergen en Schiphorst...

Ook bedrijfsleider Mark Schiphorst reageert op de recensies...

 

Bekijk ook: de recensies 


Reageren? Mail de redactie via reageren@lgld.nl.

Op deze publicatie rust copyright. Onze foto of video gebruiken? Dat kan hier.