SCROLL VERDER
SCROLL VERDER

Kortsluiting zorgt voor rook in Zutphense woning

Maak lokale journalistiek mogelijk. Klik hier om LokaalGelderland te steunen!

ZUTPHEN - In een woning aan de Thorbeckesingel in Zutphen is zondagavond kortsluiting ontstaan. Door de rook die daarbij vrijkwam werd gedacht dat er brand was in het huis.

Daarom werd de brandweer gebeld, welke met spoed ter plaatse kwam. Eenmaal ter plaatse bleek het mee te vallen. Door snel handelen kon voorkomen worden dat er brand ontstond.

De brandweer heeft de woning uitvoerig gecontroleerd en vervolgens geventileerd om de rook eruit te krijgen.

Reageren? Mail de redactie via [email protected].
Steun de lokale journalistiek. Word donateur van LokaalGelderland

Op deze publicatie rust copyright. Onze foto of video gebruiken? Dat kan hier.